3 października 2012

OOTD #1 na jesienne dni

Hej Wam <3
No i się odważyłam, moje pierwsze OOTD.
oczywiście szału nie ma, ale mam nadzieję że choć troszkę się wam spodoba :) 
piszcie mi jakie błędy popełniłam w filmiku
czy przy zdjęciach, a w przyszłości będę starała się je naprawiać i nie powtarzać :)


I SZYBKO MOŻE JESZCZE NAPISZE TO.
sukienka bazarek około 17 funtów
sweterek lumpeks kilka fontów
do tego mam leginsy, o których zapomniałam wspomnieć.
buty z shoes zone 14.99
http://www.shoezone.com/Womens-Flat-Heeled-Casual-Shoes/Brogue-Womens-Shoe-in-Black/10567
płaszczyk peacocks - poprzednim roku około 7 funtów
torba matalan 6 funtów
http://www.matalan.co.uk/fcp/product/fashion-to-buy-online/Bags-&-Purses/Large-Tassel-Slouch-Bag-/47695&resultsPerPage=100&attrList=Dept,brand
i szminka czerwona MUA   1 funt


jak słychać w nagraniu mam jeszcze trochę dziwny głos,
to przez katar przepraszam,
jak i również za to że słychać mnie tylko w jednej słuchawce, 
coś mi się poprzestawiało w aparacie.

ja koniec kilka zdjęć, 








mam nadzieję że wam się podoba, jesli tak, w najbliższym czasie znów coś zrobię :) 

pozdrawiam cieplutko 
papa :*



6 komentarzy:

  1. Zarąbisty ten filmik, fajny pomysł i wgl.. Oby więcej! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. OOTD świetny. Krótki, treściwy, jakościowo super.
    Dodatkowo fajnie, że podkładałaś głos. Nie lubię jak ktoś się obraca i gada, bo to denerwujące. Kurtka też piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurtka i ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk świetny + jestem całkowicie zauroczona Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń