26 stycznia 2013

daily 25-26.01.2013

Jakis czas temu chciałam coś takiego zrobić ale się nie udało
Mam nadzieję że tym razem będzie dobrze.
już tłumacze o co chodzi, Codziennie bede opisywać wam mój dzień
zdjęciami, zrobionymi moim telefonem, bo to jego zawsze mam pod ręką :) 

25.01.2013

z rana <3

Na bus station padało na mnie różowe światło. xd 

Bucioszki xd 

H. nagrodziła mnie stempelkiem za świetną prace
"Jesteś gwiazdą" xd

3 miesiące w nowym domu, a oni zgubili moje podanie
i musiałam składać nowe, że się przeprowadziłam Oo

Moje prace na art.

i kolejne, design. 

a tak wygląda moja pracownia ;) częściowo.

wracając do domu jak nigdy jechałam pustym autobusem.

i na koniec H. wydrukowała nasze zdj. z jedzenia owoców.
na zdjęciu ja i Lizzy

w środe lekcji robiłam takie coś, oddali mi je w piatek, ;)

z nudów.

i paznokietki <3

26.01.2013

w pewnym sklepie znalazłam sliczne butki i tylko po 8 funtów <3
w panterkę &

czerwone, szkoda ze nie ma czarnych ;c

w poniedziałek może kupie również to cudo <3 

Przymierzałam, ale mieli tylko rozmiar s, a ja chciałam taka szeroką ;c 

#cheeky czy tylko mnie to od razu kojarze się z #twins @jacksgap ?

Przepiękna koszula, New Look, i od razu zainspirowała mnie do DIY!

A to cudo chyba kupie w pon, <3
fajne oversize, bordowe <3 i chyba zoella ma coś podobnego <3


i to na tyle. 
Mam nadzieje że jutro powrócę z kolejnymi ;)


6 komentarzy: