14 listopada 2012

style...

No hej. 
Na początek chciałam wam podziękować za ten odzew pod poprzednim postem o listy.
cześć dziewczyn już wysłała, teraz czekam <3 na serio nie mogę się doczekać.
dowiedziałam się też ze mama czyta mojego bloga. Oo awkward xd
ok a o czym dziś, o pewnej stronce, wiem że większość z was to zaciekawi,
a wiec co jak gdzie, i po co hahahaha, bez sensu to. 
stronka to http://userstyles.org/

Stronka nie zachęca z wyglądu do siebie, sama jak weszłam na niej, nie wiedziałam nawet co to jest.
a wiec co to jest?
jednym kliknięciem możecie zmienić cały wygląd swojego tumblr youtube google facebook twitter.
plusem a może dla niektórych minusem jest to, że widzicie to tylko wy. 
mam nadzieje że się połapiecie w niej, jest na serio prosta... 
a teraz na szybko chce wam pokazać, jak wyglądają dzięki tej stronce moje strony ;)

FACEBOOK


YOUTUBE


TUMBLR


GOOGLE




TWITTER.


tym sie różni to od zwyklego, ze jak sie loguje, 
ikony sa na środku, a wszystkie tweets po zalgowaniu widze poszerzone, czego nie widać na 
screen 

i zapomniałam jeszcze strone jak loguje sie na facebook 

i na tumblr


mam nadzieje, że przydam wam się, a w com. pokażcie mi swoje screen, jak po użyciu tej stronki,
wyglądają wasze konta ;)
Miłej zabawy 
papa ;**

xoxo









14 komentarzy:

  1. O bardzo dziękuje za stronę. :D
    Zapraszam do mnie: light-lights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna stronka ;D
    na pewno skorzystam, dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam nietypowe pytanie :D jak to potem usunąć???

    OdpowiedzUsuń
  4. screen z tt. tweety- macie jakieś zdjęcie dupy Justina.? hahhaaha.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm, może dziś i ja coś wykombinuję z tą stronką ;>
    jutro wysyłam list do Ciebie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej krótkie pytanie do tego .. Czy jeśli (np.) ustawie to na fejsie i będę wtedy korzystała z komputera to jeśli później zaloguje się na laptopie też będzie ten efekt ? czy będzie on widoczny tylko na kompie? (takie masło maślane ,ale mam nadzieję ,że zrozumiałaś.:> )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już przeczytałam to odpowiem, najwyżej Beata odpowie jeszcze raz :) to działa na tej przeglądarce na której to ustawiłas, dajmy na to masz dwie przeglądarki na lapku/kompie chrome i mozilla, to na tej na ktorej zainstalujesz na tej bd miala ten wyglad, tylko na tym komputerze :)

      Usuń
    2. dziękuje : )

      Usuń
  7. Jak można tło z facebooka usunąć ?

    OdpowiedzUsuń