27 grudnia 2012

Boxing Day

Hej. Na początek chcę podzielić się z wami moim ulubionym utworem. Nie lubię polskiej muzyki, ot tak. Dziś słuchałam sobie trochę Honci, i Eweliny L. i trafiłam na nowy kawałek Mroza, i cały czas replay, replay!
http://www.youtube.com/watch?v=PJQhDu25Xvw


Ok. jeśli ktoś mieszka w UK wie jak wygląda dzień 26 tutaj, ale dla tych którzy nie wiedzą już tłumaczę.
Prezenty w uk otwiera sie rano 25. i oczywiście jak to zawsze dostaje się również kasę.
Którą wszyscy wydają dla następnego czyli Boxing Day. 
co tego dnia się dzieje? Szał!!!! Przeceny, ale nie takie jak w pl, że kilka rzeczy na krzyż, i to 40%
min po 50% można spotkać po 60, czy 70% a ja nawet znalazłam 80% zaraz zresztą zobaczycie.
Większość sklepów np. jak Next była otwarta od 6am do 6pm.
Jak byłam na mieście tak po 12 wiec już sklepy były przegrzebane ... coś tam nagrałam telefonem
ale jak cos wstawię wam na bloga następnym razem ;) 
mniej więcej tak wyglądały sklepy i strony internetowe









sama doświadczyłam tego w tym roku, Ubrania leżące na podłodze, walką o bluzkę.
Np. w next na dziale dziecięcym znalazłam śliczne baleriny na moją siostrę już trzymałam je w ręku 
i podeszła ciapata wyszarpnęła mi je i pobiegła. ! DZICZ! xd

OK. a teraz relacja co kupiłam ;) 

pierwsza rzecz z której jestem najbardziej zadowolona !!!




tak zwykła fioletowa bluza, wiadomo ja kocham fiolet :) rozmiar aż XL
ale jest świetna bo spada na ramie i jest szeroka, najlepsza jest cena!!

z 40 funtów na 8 !!!!! 
niesamowite , nic dodać nic ująć :) 

Kolejne to taki "sweterek" z gangnam style , on nie był na przecenie, ale nie był drogi
wiec nie mogłam się oprzeć żeby go nie kupić xd 



kolejne 2 pary leginsów. Z new look

pierwsza to czarne z takimi krzyżami

i z 15 na 7 :)

kolejne to takie bardziej granatowe z ćwiekami na bokach ;) 




sukienka następna jest z h&m i na zdjęciach wygląda masakrycznie.
bardziej na lato, ale już mam małe zestawienie na wiosnę ;)
nie widać tego niestety zbyt, ale ma przód krótszy a tył dłuższy ;)


i ostatnia rzecz to sukienka na sylwestra, i choć sama nie wiem czy gdzieś wychodzę, to kupiłam
bo jest przepiękna, i na lato, na pewno nie raz na jakieś party ją założę ;) 




sukienka jest ze sklepu republic przeceniona z 35 na 15 funtów ;) 







i to tyle. zakupy udane.. jak najbardziej kolejne wyprzedarze przed wakacjami :) 










10 komentarzy:

  1. Mega, zazdroszcze (:

    Http://pennbury.blogspot.com <-- ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka jest prześwietna!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! chciałabym być na takiej wyprzedaży ! :))

    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ze w Polsce nie ma takiego zwyczaju. Tutaj jak przecenia ciuchy 10% to się człowiek cieszy, chociaż w h&m coraz częściej widuje przeceny 40-60% :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam do Ciebie list :) Daj znać jak dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w Polsce teraz często widuje przeceny nawet do 65 % więc nie jet źle ; )
    zapraszam, dopiero co zaczynam : http://www.tumblr.com/blog/swag-all-over-the-world

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te ciuchy!

    OdpowiedzUsuń