20 lutego 2012

Republic

No heeej ; )  
jak tam u was ? ja mam dziś przezajebisty dzień :D 
ci którzy śledzą mnie twitter, fbl. itp. wiedza ze dzis bylismy sie klasowo
przejsc na miasto w ramach ze nie mielismy pierwszej lekcji, 2 godziny wolne
wiec poszlismy cos zjeść, a potem po drodze do Republic. <3
zaraz na dole podam wam kilka zdjec, przepraszam za jakość, ale nie miałam
aparatu przy sobie.. jedyne co to telefon, 
na koniec dnia oczywiście dodałam zdjecia na twitpic i o dziwo sklep
republic napisał do mnie, i follow :D hahah ; )  jak miło ;)


troche dziwne, bo napisalam po polsku, hahah a jednak napisali.
ok daje wam te zdjecia ; ) 






ok. na koniec jeszcze kilka zdjec, ktore zrobiłam wczoraj po odzyskaniu
aparatu... 










i to by bylo na tyle. w srode wybiore sie na 100% na zdjecia makro;  )
see you <3
















4 komentarze:

  1. bardzo ładną masz tą białą koszulę! :)
    te Twoje zdjęcia są bardzo fajne, takie 'klimatyczne' :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Świetny blog. Mam do Ciebie pytanie. Mogłabyś podać w najbliższej notce Swój E-mail, bo chciałabym się z Tobą skontaktować i zadać Ci kilka pytań? :)

    OdpowiedzUsuń