6 czerwca 2012

Hejty

Jeśli ktoś śledzi mnie na Facebook, wie że dziś oglądałam pewien filmik.
Screen z tego filmiku widziałam już dość długi czas temu, i teraz postanowiłam go zobaczyć. Nigdy tak nie płakałam na filmie. nie wiem opisywać filmu, mogę jedynie powiedzieć, ze film jest o Cyber przemocy.
tutaj link do bezpłatnego, i bez limitu oglądania, Zapraszam na prawdę warto. http://www.ekino.tv/film,Cyberbully-2011-Napisy-PL,27403.html

Po co tu pisze to samo co na Facebook? po prostu chce żeby do pewnych osób może coś przez to dotarło.
Sama znam kilka osób które się zabiły przez hejty. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak to boli, gdy otrzymujesz codziennie wiadomości typy "BOŻE, JAKI GRUBAS, " Ja osobiście dostaje codziennie choć jedną taka wiadomość, i staram się to olewać, ale na serio, przy większej ilości, jest trudno. Na prawdę, nie potrafię pojąć po co to ludziom, dowartościowuje was to? że wyzywacie z anonima, kogoś słabszego. Dlaczego sprawia wam przyjemność krzywda innych. Na koniec screen z odpowie, z wiadomości, które dostaje. PROSZĘ WAS OBEJRZYJCIE TEN FILM, I POMYŚLCIE.
LICZY SIĘ COŚ WIĘCEJ, NIŻ TYLKO WYGLĄD.!


PS. dziękuję osobą mi bliskim, które martwią się o mnie, Ja sie osobiście trzymam, bywają zle dni, jak u każdego, ale nic złego sie ze mną nie dzieje, Dziękuję że jesteście, to jest dla mnie najważniejsze w takich chwilach, <3 Jeszcze raz dziękuje ;)

8 komentarzy:

  1. No cóż... Mogę tylko powiedzieć, żebyś się nie przejmowała. Trochę rozumiem jak się czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejtery -.- zazdroszcza i taka jest prawda, mogliby pokazac siebie, a poza tym to co oni maja do twojego ciala? Jesli czujesz sie z nim wygodnie to dobrze i jak im sie nie podoba to niech nie patrza i nie wchodza na Twojego fbl fejsa itd. Jesli oni sa jacys tam chudzi to fajnie, ale to nie oznacza, ze kazdy ma wazyc 40 kilo. Bo to Ty tak wygladasznie mam na mysli, ze zle), a nie oni, wiec nie rozumiem wgl co im przeszkadza-.- ja nie moge

    OdpowiedzUsuń
  3. sama zastanawiam się dlaczego ludzie to robią? jak sprawianie komuś przykrości może ich bawić? co się dzieje z tym światem to ja nie wiem.. ja osobiście Ciebie bardzo podziwiam,czytam każdą twoją notkę od jakiegoś roku,więc można powiedzieć,że troszeczkę Cię przez to poznałam. powiem tyle, nie przejmuj się debilami,bo nie warto. jesteś śliczna,masz świetny styl i świetne filmiki na youtube,więc głowa do góry i rób to co kochasz! :) xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w szkole dokładnie to samo...
    Nie rozumiem tych ludzi którzy wrzucają innym. Przecież to jest chore..
    Niby przy nich nie reaguję na to, ale gdy tylko przyjdę do domu to przez nich płaczę..

    Bardzo lubię czytać twoje posty i tu i na pb, podnosisz na duchu i zawsze będę Cię podziwiać. Nie zmieniaj się, rób to co do tej pory, a na pewno dojdziesz do wymarzonego celu. Pozdrawiam Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żal mi Polski, żal mi nietolerancji jaka tu panuję. ;< to jest po prostu przykre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejterzy, są po prostu żałośni. Nie warto przejmować się taką opinią. Ważne, żebyś Ty była szczęśliwa ze swego ciała, a nie inni. Idealna jesteś, bo jesteś sobą. Poza tym, nie podążasz za modą i nie jesteś wychudzona! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słusznie, sama również spotykam się bardzo często z hejterami, nie radzę sobie. do tej pory przyjmowałam bardzo dobrze każdą krytykę. nie przejmuj się.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przejmuj się :) każdy jest , jaki jest .. Zazdroszczą i tyle. Znam dużo takich ludzi :) . Pisać , to umieją , ale znając życie , gdyby mieli to powiedzieć prosto w twarz , to by nie powiedzieli , tylko obgadywali za plecami . Ważne , jak ty się czujesz , a jak ktoś jeszcze będzie ci tak wypisywał , to się nie przejmuj :) . Głowa do góry ! :D Pewnie sami nie są idealni :) . ; *

    OdpowiedzUsuń