15 października 2012

DIY

Hej :) 
Dziś kolejny dzień malowania, i małych zakupów.
musieliśmy dokupić farbkę, i rolete do mojego pokoju.
Nie bylo normalnych, wiec kupiłam sobie bambusowe, będzie wyglądało megaa ;) 

a potem siedziałam sobie na http://zszywka.pl/
i wpadłam na pewien pomysł zeby co jakiś czas
dodawać tu posty DIY ! :)
akurat rzeczy które będę robiła do pokoju, będę wam na bieżąco
pokazywała ;) 
a tu kilka propozycji ;)















wiec teraz tylko czekam na gotowy pokój, gdzie będę mogła juz normalnie funkcjonować ;)
a dobrze się składa, bo za tydzień mam cały tydzień wolny ;) 

mam nadzieje że pomysł wam się podoba ; ) 

dziś na mieście znalazłam sklep, gdzie mozna kupić farbe do tkanin.
wiec będę chciała zrobić sobie kilka ombre tshits 







to tyle na dziś :) do zobaczenia wkrótce :) 

xxx

6 komentarzy:

  1. fajne diy ;) wykorzystam coś i zrobię :S

    OdpowiedzUsuń
  2. No div genialne ;3 A znasz jeszcze jakąś stronkę w stylu zszywka.pl? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo fajnych rzeczy, najbardziej podoba mi się napis ' hope '. fajny pomysł i chyba tak zrobię w swoim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy napis" hope" i lampiony<3
    Musze pomyśleć nad czymś takim w moim pokoju;)
    Pomysł z ombre też genialny!!!

    OdpowiedzUsuń