27 października 2012

OTTD 2

Dzis mnie tak natchnęło że znów moge wam pokazac mój outfit, 
ale nie bede wam nagrywać, pokaże wam to tylko na zdjęciach. 

to zdjęcie jest fatalne, ale niech jest.  tak prezentuje sie całoś. a teraz omówmy wszystko po kolei.


bluzka, oversize, kupiona w poprzednim roku na przecenie w Matalan.
z modnym motywem w tym roku, pieskiem, mam nadzieje że choć troche
widać. pod spodem lekki podkoszulek, gdyz bluzka jest z lekka prześwitująca.
spodenki też kupione w poprzednim roku są z primark, nie pamietam ile kosztowaly.


idac dalej. podkolanówki, szare z kokardka, możliwe ze sa z peacocks.. nie pamietam..
kupowane ponad rok temu XD.
i buty, koturny z new look za około 20 funtów.
i to wszystko. włosy spięte w lekki kok. i zapiete na boku kokardką. :) 



i to na tyle. :) 

u was śnieg, a w Colchester od rana pada, przestaje na chwilę, i znów pada. ;c 
uwielbiam fotografować krople deszczu....

no i w końcu odnalazły się moje zasuszone bukieciki z 18 <3


dziękuję za czytanie, Miłego dnia ;) <3



11 komentarzy:

  1. Hej , mam prośbę czy mogłabyś zmienic wygląd swojego bloga na taki standardowy jak u mnie . ?
    To ułatwiłoby przeglądanie twojej strony .
    p.s : Dodawaj zdjęcia o większym formacie bo są nieziemskie jakościowo !
    www.blern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry, ale nie zamierzam nic zmieniać, bo tobie sie tak nie podoba.
      i zdjecia sa duze, wystarczy na nie kliknać.

      Usuń
  2. pozdrawiam też mam odrosty :D
    świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie musialas byc tak niemiła . ale dziekuje za odp.

    OdpowiedzUsuń
  4. nawiązałam trochę w mojej dzisiejszej notce trochę do Ciebie, na blogspocie.
    blendaofficialblog.blogspot.com
    jeżeli coś jest nie tak, albo coś, to napisz, ja usunę !
    POZDRAWIAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, ogólnie podoba mi się cała stylizacja, super dobrana, a koczek śliczny jest! ;33

    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej bardzo lubie twoje filmiki i bloga. :) Zdjęcia masz przegenialne :) Poleciłam twojego bloga na moim blogu. :) Zapraszam: http://light-lights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zakolanówki i genialny koczek ;))

    http://oluu-oluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń