10 marca 2013

losowanie!!!

OK. wczoraj jak wiadomo dodałam zdjęcie, gdzie zgłaszaliście się. Dziś z lekkim opóźnieniem wybrałam 3 osoby. Żeby nie było skarg że oszukiwałam czy coś, pokaże wam tu jak to wyglądało. 

UŻYWAŁAM TEGO DO LOSOWEGO WYBIERANIA -- >http://www.random.org/

Lista osob które braly udzial na facebook

1. Klaudia Smyczyńska
2. Zuzia Czuki Salwa
3. Żaneta Weronika Olczak
4. Patrycja Jędrzejczakk
5. Wiktoria Marek
6. Dominika Kamińska 
7. Paulina Spiderus Nazar ·
6. Paulina Wszelaka
7. Martyna Wróblewska
8. Julia Madej 
9. Angelika Majewska 
10. Weronika Kirzyc 
11. Paulina Wańczyk
12.  Monika Grolik
13. Ala Zarębska 
14. Sylvia Poreda
15. Ola Szyszka 
16. Klaudia Anna Skarupa
17. Patrycja Siejda
18. Marysia Markowska
19. Renata Zięba
20. Maja Łuczak
21. Daria Skulska
22. Paulina Budziałowska
23. Paulina Konopska
24. Rozalia Tarzan Ziombkowska 
25 Judyta Stolc
26. Patrycja Zonnabend 
27. Patrycja Zawicka
28. Dagmara Bugaj 
29. Natalia Marciniak 
30. Patrycja Zych
31. Iwona Rogalska
32. Julia Knychała
33. Julia Madej
34. Angelika Gubernat

1. Judyta Stolc












2. Patrycja Jędrzejczakk










3. Klaudia Smyczyńska








ZASTĘPCZE 3 OSOBY GDYBY KTOŚ Z PIERWSZYCH NIE ODEBRAŁ, LUB GDYBY STARCZYŁO MI JESZCZE KASY :) 

       
4. Wiktoria Marek











5. Weronika Kirzyc











6. Maja Łuczak










Twitter. 

1.  @awww_16
4.  
6.  

WYNIKI
































i jedna rezerwowa, gdyby ktoś nie odebrał :) 












GRATULACJE <3 

2 komentarze:

  1. JENY ale tu ładnie *.* Zapraszam do siebie ; *
    PS. Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    http://adriannestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń